انتخابات تناسبی اقدام جدیدی برای اصلاح ساحتار انتخابات در کشور بود

حسن محمد حسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث مورد بررسی پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی در خانه ملت در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران اظهار کرد: یکی از مباحث پیرامون انتخابات مجلس در اسفند ۱۴٠۲، "انتخابات تناسبی" بود.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات تناسبی می توانست گامی برای بالابردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده باشد.
آصفری تأکید کرد: انتخابات تناسبی می توانست بستر مشارکت احزاب و جناح ها در انتخابات پیش روی محلس شورای اسلامی باشد.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات تناسبی اقدام جدیدی برای اصلاح ساحتار انتخابات در کشور بود، تصریح کرد: می توانستیم در دوره های بعدی این مدل را گسترش دهیم.
آصفری با بیان اینکه انتخابات تناسبی مجلس را از تک صدایی خارج می کرد، گفت: گام اول ی یرای اصلاح نظام انتخابات در کشور بود.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا ملت ایران در انتخابات اسفند۱۴٠۲حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.